למה For Your Head?

בלוג.. מרגיש קצת כמו סוף שנות ה-90 תחילת שנות ה2000 ולא משהו ששייך להיום. אבל בכל זאת, אני כותב אחד כזה ומקווה שאולי בכל זאת יש משהו שיעניין אתכם בפורמט הזה שמבטא את מה שאני חושב בפסקה ארוכה ולא במשפט קולע שנראה טוב ליד תמונה מצולמת נכון לפי מיטב הייעוץ של מעצבי ה-UX/UI במטרה למכור עוד מוצר.
אז נתחיל. קראתי לבלוג For Your Head כי אני אוהב שלדברים יש יותר ממשמעות אחת. המשמעות הראשונה היא שזה כמובן מתחרז עם For U'R Aid ואני אוהב חרוזים. והשנייה, שאני מקווה שמה שאני אכתוב כאן יצליח להרחיב לכם את המחשבה וישחק לכם קצת עם הראש.
בדיוק כמו השם של החברה שלנו. For U'R Aid. בתרגום לעברית בסיסית הכוונה היא לעזרתכם. For Your Aid. ברור, לא?  החברה שלנו קיימת כדי לתת עזרה לאנשי המקצוע בתחום הרפואה והחירום ולמצוא פתרונות שיקלו על המשימות שלכם ויעזרו להביא את היכולות שלכם למימוש ברמה הגבוהה ביותר. מקסים. אבל לדוברי אנגלית קופץ ישר לעין שהקיצור U'R הוא בעצם קיצור של שתי מילים, You Are. ואז הפירוש היפה הזה שכתבתי כבר לא מסתדר..
אז מבחינתי פה נכנסת המשמעות הנוספת. אם הכוונה הראשונה של השם מתייחסת לחברה שלנו, חברת פור יור אייד נמצאת כאן כדי לסייע. המשמעות השנייה מתייחסת אליכם. אנשי המקצוע. For You Are Aid. כי אתה הסיוע (או את). אנחנו נשתדל לספק לך כל מה שאתה צריך לפני שאתה יוצא למשימה, אבל ברגע האמת, אתה הסיוע. ומה שיש לך אתך יעזור לך להציל חיים. וזה בעצם המטרה. לא?
אז אנחנו מספקים פתרונות לבעיות, אבל גם לנו יש בעיה, כזאת שעוד לא הצלחתי לפתור. מי שמכיר אותנו כבר תקופה, שם לב שעלינו עם אתר חדש. לאורך כל העבודה על האתר ניסיתי למצוא פתרון איך אני כותב את המלל כך שהוא יתאים גם לנשים וגם לגברים. לכתוב כל מילה עם לוכסן או נקודה נראה טרחני וארוך, (ניסיתי. תאמינו/י לי) ולכתוב את כל הפעלים ברבים כך שהם יתאימו לכל המינים גם לא עבד כי יש מקומות שאני רוצה לפנות אליך באופן ישיר ולא אליכם כקבוצה של אנשים.  או לכתוב את כל האתר בלשון נקבה כי זה מתקן עוולה עתיקת יומין על ידי זה שנבטל את הגברים כמו שביטלו את הנשים במשך מאות ואולי אפילו אלפי שנים, גם לא הסתדר לי עם האתר. (אני מכיר את צורת התקשורת הזו מבית הספר של הבן שלי. כל המסרים וההודעות שנשלחים אלינו נכתבים בלשון נקבה.)
אז יוצא שאני תקוע עם בעיה ואין לי פתרון. אם לך יש פתרון עבורי שעוד לא חשבתי עליו, אני אהיה אסיר תודה לך. ואם אני גם אשתמש בפתרון שהצעת כי הוא באמת טוב וחכם ויעיל. אז גם תקבל/י ממני במתנה את התיק הכי מתקדם שלנו עד היום.BP-21 - Advance.
תודה לכם ששרדתם עד סוף בלוג הפתיחה בלי שצירפתי תמונה או סרטון או אימוג'י, ואני מקווה שתרצו להמשיך לקרוא את מה שיש לי לספר לכם. ( זה לא תמיד יהיה חפירות שלי, יהיו גם סרטונים, וסקירות מוצרים, וכתבות מעניינות בתחומים שלנו, ושאלות וחידות ומבצעים ומתנות) ואני מקווה שיהיה מעניין.
בברכה,
Cause We Are Here For U'R Aid
יוסי.
Back to blog

Leave a comment

Please note, comments need to be approved before they are published.